Консультація спеціаліста

Графік роботи

Пн - Сб: 09:00 - 18:00

Укр

Ремонт та обслуговування підвіски та ходовий

Ремонт та обслуговування вузлів ходової частини. Основні роботи з обслуговування ходової частини.
Ремонт та обслуговування  підвіски та ходовий - картинка слайдера
Марки
З якими ми працюємо
Марки - 0
Марки - 1
Марки - 2
Марки - 3
Марки - 4
Марки - 5
Марки - 6
Марки - 7
Марки - 8
Марки - 9
Ремонт підвіски та ходової - картинка - 1

Ремонт підвіски та ходової

Не секрет, що в процесі експлуатації автомобіля з усіх вузлів найбільшому зносу піддається підвіска. Повна діагностика підвіски, ходової частини автомобіля особливо важлива при купівлі старого автомобіля і після довгої експлуатації. Досвідченому фахівцеві стан підвіски розповість про те, як експлуатувалася машина останніми роками.

Щоб уникнути позапланового ремонту або серйозніших наслідків, рекомендується проводити діагностику ходової через кожні 20 тисяч кілометрів пробігу, а також при появі будь-якої ознаки несправності.

Іноді ремонт може вимагати значних фінансових витрат. У такому випадку ви можете вимагати знижки або відмовитися від покупки цього авто. Найзручнішим у нашій діяльності є те, що ми виїжджаємо до клієнта. Можете бути впевнені, з таким підходом до діагностики підвіски ви отримаєте повне уявлення про її технічний стан.

Декілька етапів діагностики підвіски та ходової частини вантажних автомобілів:

Важелі - Підвіска автомобіля складно влаштована. Щоб забезпечити плавність ходу та комфортність поїздки, застосовуються різні елементи. До них належать і важелі. Чим вище вимоги до рівня комфорту, тим складніше підвіска, тим більше часу потрібно витратити на діагностику. При цьому доводиться бути уважним до дрібниць, таких як важелі.

Пневмобалони — На деяких моделях вантажних автомобілів замість традиційних пружних (пружинних, ресорних, торсіонних) елементів підвіски використовуються пневмобалони. Стиснене повітря в них нагнітається пневмосистемою. Ця конструкція дуже надійна і використовується, зокрема, на важких вантажівках. Однак вона також потребує діагностики, оскільки з часом може відбуватися витік повітря крізь клапани, що зносилися, і сполучні елементи.

Ресори та пружини - піддаються постійному навантаженню, навіть під час стоянки техніки. Хоча й виконані вони із заліза, згодом пружини та ресори втрачають свою пружність, можуть навіть зламатися. Визначити, чи збереглася належним чином пружність даного елемента, може фахівець.

Гальмівні та колісні диски — Значному зносу зазнають і гальмівні диски вантажівки. Колісні диски також потребує періодичного обстеження щодо погнутостей, іржі тощо.

Знос покришок — Для безпечної їзди потрібно, щоб покришки автомобіля мали гарне зчеплення із дорожнім полотном. Про придатність покришок для подальшої експлуатації можна дізнатися, вивчивши малюнок протектора. Фахівець підкаже, на скільки кілометрів ще згодяться ваші покришки або настав час змінювати гуму.

Сайлентблоки — дуже важливою деталлю підвіски автомобіля є сайлентблоки – гумометалеві елементи. Вони є сполучною ланкою між рамою авто та елементами ходової частини, тому в процесі експлуатації авто піддаються суттєвому зносу. Автомобіль, сайлентблоки якого зношені, втрачає плавність та рівність ходу. Крім того, починають зношуватися металеві деталі самої підвіски.

Наконечники - ще одна важлива дрібниця підвіски. Про їхню несправність може говорити характерний стукіт під днищем авто під час поїздки. Особливо уважним слід бути до наконечників кермової тяги, від цього залежить безпека під час руху.

Системи гідропідсилювача керма - Якщо вам доводилося колись їздити на машині з несправним гідропідсилювачем керма, ви зрозумієте, як важливо зробити своєчасну діагностику даного вузла авто. Інакше може настати день, коли кермувати доведеться двома руками, навалюючись на кермо корпусом.

Рейки - Діагностика рульової рейки також дуже важлива, оскільки у разі її заміни доведеться розщедритися. Це слід мати на увазі, якщо ви збираєтеся купувати старий автомобіль.

Кульові опори та шворні - Безпека поїздок на автомобілі визначається надійною роботою всіх елементів ходової частини. Особливо це стосується елементів, на яких тримаються колеса машини. Зокрема, це кульові опори та шворні.

Карданний вал — Карданний вал застосовується на автомобілях із заднім та повним приводом, наприклад, на позашляховиках. Цей вузол потрібен, щоб передавати крутний момент від коробки до колес. Тож без його правильної роботи автомобіль не поїде. Тим більше, не бажано зупинитися в дорозі через поломку карданного валу. Про наявність несправності може свідчити биття валу, що одразу помітить фахівець. Він також повідомить, чи потрібне даному агрегату балансування.

Роздавальна коробка редуктора - Важливою складовою діагностики ходової частини є перевірка роздавальної коробки редуктора на наявність течій та люфтів.

Перевірка амортизаторів, ресор — Амортизатори, хоч би якими якісними вони були, з часом зношуються. Це не дивно, адже поршень усередині цього елемента здійснює неймовірну кількість рухів під час поїздки. Визначити візуально рівень зношеності дуже складно навіть для професіонала. Тому перевірка амортизаторів повинна проходити з використанням приладу, що вимірює амплітуду руху поршня амортизатора.

Своєчасні заходи щодо профілактики та ремонту несправностей дозволять збільшити термін служби вантажівки, її надійність та безпеку в експлуатації.

Пам'ятайте: економія на регулярному техобслуговуванні та використанні неоригінальних запасних частин часто призводить до несправностей ходової вантажівки. Провести діагностику та вчасно ліквідувати дрібну несправність економічніше та розумніше, ніж проводити дорогий капітальний ремонт усієї ходової частини.

Контакти
Запишіться на техобслуговування
зараз
Якщо у вас є питання, пов'язані з ремонтом або діагностикою, звертайтесь до фахівця.

Запишіться на техобслуговування <br> зараз - картинка