Ремонт системи кермового керування вантажівки
Безаварійність експлуатації вантажного транспорту залежить як від майстерності водія, і від своєчасності ремонту та сервісного обслуговування. У будь-якому випадку вчасно відремонтувати кермо набагато дешевше кузовного ремонту вантажівки, не кажучи вже про можливі важкі наслідки ДТП.
Перш ніж приступити до ремонту або заміни деталей кермового керування з гідравлічним або електричним підсилювачем, необхідно провести діагностику системи. При ремонті вантажівки необхідно використовувати витратні матеріали та запасні частини лише перевірених постачальників.
Проблеми в системі кермового управління
Найпоширеніші проблеми:
- Обрив впускного патрубка. Пошкодження виникає при спробах водія вантажівки самостійно відремонтувати насос.
- Відсутність герметичності посадкових місць насоса, як наслідок, підтікання гідравлічної рідини.
- Шум, що видається насосом на неодруженому ходу, може означати поломку лопаті, заїдання ротора в торцевому з'єднанні.
- Закушування торця ротора, ексцентрикового кільця, як правило, через надлишковий тиск. Як наслідок – зниження продуктивності насоса та поява шумів.
- Шум кермового механізму через зміщення пилезахисного ковпачка при закріпленні кермової колонки до корпусу клапана.
- Рульове колесо погано обертається через зрив різьблення на корпусі клапана при неправильному монтажі, забруднення механізму управління, потрапляння сторонніх речовин в систему циркуляції рідини, через неякісний ремонт у сервісі.
- Поломка роз'єму перетворювача Servotronic. Причинами є: помилка монтажу карданного шарніра, утруднення ходу кермового механізму.
- Ослаблення, неправильне встановлення хомутів на шланги через помилку монтажу вузла в автосервісі. У результаті привод рульового механізму може потрапляти вода і забруднення.
- Відсутність щільності в системі приводу кермового керування через неакуратне поводження або обслуговування автомобіля, через пошкодження кермового механізму інструментами при заміні тяги кермової трапеції.
- Стуки при поворотах можуть виникнути через погане закріплення приводу кермового механізму, недостатню затяжку кріпильних болтів, різке навантаження механізму, пошкодження пружного гумово-металевого елемента, продавлювання різьблення сталевої втулки.