Ремонт причепів
Широко використовувані сьогодні під час перевезення вантажів звані автопоїзди що неспроможні існувати без напівпричепів і причепів, які у своє чергу є несамохідні багатофункціональні транспортні засоби. Використання причепа здійснюється за допомогою спеціального з'єднувального пристрою, що забезпечує зчеплення з тягачем, при цьому корисне навантаження причепа не передається тягачу, що буксирує.
У випадку з напівпричепом, то тут головною відмінністю є рівномірний розподіл навантажень як на його колісні осі, так і передача частини навантажень на сідельну частину тягача. За своїми видовими категоріями напівпричепи та причепи мають велику різноманітність залежно від особливостей вантажу, що перевозиться, і специфіки самої перевезення. Належне функціонування будь-яких засобів транспорту (у тому числі напівпричепів та причепів) неможливе без якісного сервісного обслуговування та постійних профілактичних робіт, що проводяться на СТО вантажних автомобілів.
Будь-яка несправність може спричинити не тільки пошкодження вантажу, а й спричинити дорожньо-транспортну пригоду. Тому ми зупинимо вашу увагу на основних несправностях, характерних для всіх типів причепів та напівпричепів, а також способах їх усунення на нашій СТО вантажівок.
Основні ознаки несправності напівпричепів та причепів та їх діагностика.
Ознаками наявності несправності можуть бути присутність наступних явищ:
- втрата поздовжньої стійкості напівпричепа;
- односторонній відхід під час руху;
- поява непередбаченого технічними характеристиками виляння;
- специфічні скрипи та шуми в осі при поворотах;
- порушення у роботі гальмівної системи (за її наявності);
- наявність значних вертикальних коливань причепа під час пересування у незавантаженому стані, що говорить про необхідність ремонту ходової, підвіски чи заміни амортизаторів вантажівок.
Виявивши подібні ознаки, слід неодмінно звернутися за точним встановленням причини поломки та її усуненням на наш вантажний автосервіс, де здійснюється комплексний ремонт вантажівок та їх агрегатів, причепів та напівпричепів продаж запчастин, оскільки іноді причина несправності може полягати безпосередньо в роботі тягача.
Наша сервісна станція здійснює ремонт несправностей причепів та напівпричепів Schmitz, Humbaur, Krone, Kogel на осях BPW, SAF, ROR, FRH, TRL.
Наша компанія виробляє такі типи ремонту:
- узгодження гальмівних систем причепа або напівпричепа та тягача;
- діагностика та регулювання співвісності;
- програмування та діагностика електроблоків гальмівної системи.
Ознаки виникнення несправності:
- втрата біля причепа поздовжньої стійкості;
- односторонній відхід;
- виляння, не передбачене характеристиками причепа;
- специфічні шуми та скрипи в осі при поворотах;
- порушення у гальмівній системі причепа (за її наявності);
- значні вертикальні коливання ненавантаженого причепа.
Узгодження гальмівних систем
Підготовка до ремонту напівпричепа та причепів.
Перед виконанням цього виду ремонту напівпричепів здійснюються вимірювання тиску в гальмівній системі. Регулювальний болт не видно зовні, оскільки встановлений усередині крана. Для доступу до нього демонтується нижня кришка. Залежно від виробника гальмівної системи причепа або напівпричепа болт обертається проти або за годинниковою стрілкою.
Етапи робіт:
Між пневматичними головками з'єднувальними напівпричепа приєднується контрольно-вимірювальний прилад, який встановлюється на повну пропускну здатність повітря;
На контрольному приладі, гальмівній камері напівпричепа, а також на контрольних висновках тягача встановлюється по одному манометру;
Виробляються виміри.
Показники тиску мають бути: на передній камері тягача – 3,0 bar; напівпричепи - 3,3 bar; на приладі – 3,7 bar. Якщо в процесі ремонту причепа з'ясувалося, що показники нижчі за 3,7 bar, регулюється встановлений на вантажівці кран керування гальмівною системою. Якщо показник на приладі – 3,7 bar, а на причіпній камері – менше 3,3 bar, налаштовується випередження на розподільнику повітря або здійснюється ремонт РТС (регулятора гальмівних сил причепа).
Діагностика та регулювання співвісності
Підвищена витрата палива, передчасне зношування гуми значною мірою залежить не тільки від стану тягача, а й від технічного стану напівпричепа. Одним з факторів перелічених вище неприємностей, є порушення співвісності півосей.
На вантажному транспортному засобі достатньо мати невелике відхилення колісної осі від напрямку руху, всього на одну десяту градуса, щоб ресурс шин знизився від 15 до 50%.
Коригування кутів установки коліс та положення осей у більшості випадків знижує споживання палива на 3-10%. Наскільки багато Ви можете заощадити, звичайно залежить від кількості невідрегульованих коліс.
Деякі приклади:
- Якщо осі на транспортному засобі встановлені косо, але паралельні один одному, то витрата палива зростає 4,3%.
- В цьому випадку осі перекошені і не паралельні один одному - ця ситуація часто включається. Витрата палива зростає до 18,7%.
- Даний вид ремонту причепів та напівпричепів здійснюється за допомогою обладнання фірми KOCH - HD-30 (Німеччина)
- Обладнання, що використовується: KOCH HD-30 Лазерний стенд
- Також наші сервісні центри здійснюють діагностику, програмування та ремонт електронного обладнання гальмівних систем на напівпричепах.